Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 12:27:02 +0300

Tere!

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2211371/22167 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Koplimäe tn 10// 6, Harju maakond, 
Maardu linn, Koplimäe tn 10// Vana-Narva maantee L6// L7 (Kraav, Plats) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kirjas nr 7.1-2/22/1364-2 märgitud 
kõrvaltingimused

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27148363>  (menetlus nr: 
449475), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ARTJOM GRIGORENKO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister